GoGo-groep

Update: 05-02-2024

Kent u de GoGo-groep van de PGDAW? Gogo staat voor Gemeente Ontmoetings Groep Online. Deze groep is in coronatijd ontstaan vanuit de gebedsgroep van de Herberg en later uitgebreid met andere gemeenteleden. Omdat we elkaar een periode niet mochten ontmoeten werd er gezocht naar andere manieren van verbinden. Dit deden we online via Teams.

Martinusmaal

Update: 10-02-2023
Wat is dat?
Dat is een maaltijd van drie gangen, klaargemaakt door enthousiaste mensen.

Waar is het?
In een zaal van het Martinushuis, dat is de zij-ingang van de Grote Kerk aan de Markt in Dokkum.

Voor wie is het bedoeld?
Voor alleenstaanden, die ook wel eens echt lekker willen eten en dat graag in een gezellige groep doen.

Moet je lid van PKN Dokkum zijn?
Nee. Veel gasten hebben of hadden een binding met de kerk, maar iedereen is welkom.

Wat gebeurt daar?
Lekker eten! En: gezellig samenzijn.

Hoe vaak wordt het gehouden?
In principe iedere eerste woensdag van de maand, steeds vanaf 17.30 uur.

Wat kost het?
Al een hele tijd welgeteld vijf euro.

Zit ik eraan vast als ik een keer geweest ben?
Helemaal niet! Niemand verplicht u om de volgende maand weer te komen eten.

Hoeveel mensen komen er gemiddeld?
Vaak rond de 20. Soms een paar meer, soms een paar minder.

Ik heb een dieet.
Daar houden we rekening mee. Er zijn altijd wel mensen bij die een dieet hebben, of andere wensen. Ook die kunnen bij ons lekker eten!

Is er een vast menu?
Elke maand weer een verrassing! Elke maand steeds één voorgerecht en één nagerecht.  Maar er zijn altijd twee verschillende hoofdgerechten. Daar kunt u dan uit kiezen.

Als ik het eens wil proberen: wat moet ik dan doen?
Iedere woensdagmiddag  is er Open Huis in het Martinushuis. Daar ligt een intekenlijst. Maar u kunt ook bellen. Ook voor vrijblijvende inlichtingen. 06 20 76 61 51 (Baukje Keijzer)