Er zit muziek in de kerk

Op vrijdagavonden is er een inloopconcert.  Diverse organisten uit het hele land spelen vanaf 21 juni zowel op het carillon op het orgel. Op zaterdagmiddag is er Open Podium. Iedereen die graag eens in de kerk passende muziek wil maken of wil zingen in de Grote Kerk met haar prachtige akoestiek  is welkom. In overleg wordt een geschikt moment gekozen.
We exposeren quilts van mevrouw Henny Jilderda en schilderijen van Jan Kooistra, geïnspireerd door een lied. Naast de hoorbare muzikale invulling wordt de emotie van muziek daarmee ook zichtbaar gemaakt.

Opening: vrijdagmiddag17 mei om 14.00 uur.
Daarna is de kerk  t/m 11 september open op woensdag-, vrijdag-, zaterdag- en zondagmiddag tussen 14.00 en 17.00 uur. Zondags is er tussen 16.15 en 16.45 een Sing-in.
Welkom!